Kovancılar ilçe devlet hastanesinde yaşanan uzun süreli elektrik kesintisinden dolayı hastalar mağdur oldu. Ekiplerinde çalışmalarına rağmen elektrik kesintisi sorununun çözülmediği ifade edildi.
HASTALAR BAŞKA HASTANELERE SEVK EDİLDİ
Elazığ’ın Kovancılar ilçesinde bulunan 54 yataklı devlet hastanesinde akşam saatlerinde meydana gelen elektrik kesintisinde dolayı birçok hasta ve hasta yakının mağdur olduğu öğrenildi. Hastane jeneratöründen kaynaklı elektrik kesintisinin olduğu ifade edilirken hastaların ise başka hastanelere sevk edildiği öğrenildi. Hasta yakınlarının tepkilerine rağmen hastane yönetiminin duruma kaldıkları ileri sürüldü.
“JENARATÖRDE SIKINTI VAR”
Konuyla ilgili görüştüğümüz Elazığ İl Sağlık Müdürü Emrah Gecekuşu,”Kovancılar devlet hastanesinde 2 saattir elektrikte sıkıntı var. Bende şuan Kovancılar’a geçiyorum. TEDAŞ dahil tüm ekipler orada. Elektrik sorununu çözmeye çalışıyor jeneratörde bir sıkıntı var” diye konuştu.
Bu habere emoji ile tepki ver![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haber Kaynak : SOZCU.COM.TR
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026
2
Çatı Alanı Hesaplama Rehberi
3105 kez okundu
4
Datahost İle Güvenilir Sunucu Hizmetleri
706 kez okundu
5
Bursa’da zincirleme kaza! 4 araç birbirine girdi: 1 ölü, 4 yaralı
420 kez okundu