DOLAR 46,4661 0.04%
EURO 53,2783 -0.06%
ALTIN 6.285,831,29
BITCOIN %
İstanbul
°

02:00

İMSAK'A KALAN SÜRE

sponsor reklam
Devlet hastanesinde elektrikler kesildi, hastalar mağdur oldu
  • Çek Haber
  • Genel
  • Devlet hastanesinde elektrikler kesildi, hastalar mağdur oldu
118 okunma

Devlet hastanesinde elektrikler kesildi, hastalar mağdur oldu

ABONE OL
16 Nisan 2025 00:14
Devlet hastanesinde elektrikler kesildi, hastalar mağdur oldu
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Kovancılar ilçe devlet hastanesinde yaşanan uzun süreli elektrik kesintisinden dolayı hastalar mağdur oldu. Ekiplerinde çalışmalarına rağmen elektrik kesintisi sorununun çözülmediği ifade edildi.

HASTALAR BAŞKA HASTANELERE SEVK EDİLDİ

Elazığ’ın Kovancılar ilçesinde bulunan 54 yataklı devlet hastanesinde akşam saatlerinde meydana gelen elektrik kesintisinde dolayı birçok hasta ve hasta yakının mağdur olduğu öğrenildi. Hastane jeneratöründen kaynaklı elektrik kesintisinin olduğu ifade edilirken hastaların ise başka hastanelere sevk edildiği öğrenildi.  Hasta yakınlarının tepkilerine rağmen hastane yönetiminin duruma kaldıkları ileri sürüldü.

“JENARATÖRDE SIKINTI VAR”

Konuyla ilgili görüştüğümüz Elazığ İl Sağlık Müdürü Emrah Gecekuşu,”Kovancılar devlet hastanesinde 2 saattir elektrikte sıkıntı var. Bende şuan Kovancılar’a geçiyorum. TEDAŞ dahil tüm ekipler orada. Elektrik sorununu çözmeye çalışıyor jeneratörde bir sıkıntı var” diye konuştu.

Bu habere emoji ile tepki verKızgınBayıldımHahahaBeğendimMuhteşemÜzgünİnanılmaz

Haber Kaynak : SOZCU.COM.TR

“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP
dinimi binisi virin sitilir dinimi binisi virin sitilir cisini sitiliri dinimi binisi virin sitilir